Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Ekonom1234 | użytkownik

imię i nazwiskoKrystian adresWarszawa zarejestrowany08.05.2007 @16:55:27 ostatnio na stronie13.09.2009 @21:03:48



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty3 komentarze733 posty na forum0

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Deymos61    21.04.2008 @00:09:02
Nie patrz na ilość tylko na jakość A Twoje było naprawdę SUPER !!!!!!!!! Pozdrawiam
_______
"To nie jest żadna sztuka zrobić identyczne zdjęcie, zobacz na moje dane exif a zrobisz takie samo" ~deggial TO NAJWIĘKSZA BZDURA JAKĄ SŁYSZAŁEM !!!!
~serfer919    24.03.2008 @23:34:23
tylko nie przesadzaj tak z ta rozdzielczością
~myslamysli    19.03.2008 @01:39:20
te chmury ruszaja sie a pani na zdjeciu to moja siostra i o to chodzilo..aby ukazac jej 'walke' z wlasnymi slabosciami i brakiem sil dlatego jest na tym zdjeciudobranoc
~myslamysli    19.03.2008 @00:23:30
ten pan wyglada zdecydowanie bardziej ciekawie bo niewiadomo o czym mysli i co che wyrazic.. co ma w glowe.. a moje zdjecia to jedynie zatrzymana chwila...sama natura.. u Ciebie jest cos wiecej..- czlowiek
~merycom    29.09.2007 @08:52:43
bochnia kolo brzeska
~oluseq    28.09.2007 @20:15:18
haha, dobrexD
~oluseq    28.09.2007 @15:22:24
spoko rozumiem, tak to jest w życiuheh, dzięki za komentarz;*
~oluseq    22.09.2007 @13:18:04
daj coś, noo..
~Grzyws    17.09.2007 @06:53:31
dzięki wielkie
~rpii    15.09.2007 @20:38:24
Ooo, pojawiles sie w koncu. Mam nadzieje ze wszystkie sprawy ulozyly sie pomyslnie. Pozdrawiam serdecznie i czekam na nastepne prace.
~Glupek    10.09.2007 @13:59:56
Dzieki
~odadoz    07.09.2007 @14:35:25
oj delikatna nie jestem pod każdym względem i to niestety jedna z wielu wad, ale cieszę się, że nikt nie odbiera mnie jako osobę, która ma na celu obrażanie wszystkich w koło.
~odadoz    06.09.2007 @21:43:00
mam nadzieje, ze nie urazilam, bo nie to mialam na celu
~Kiss94    06.09.2007 @21:41:43
nie wiem.
kompletny brak fot mam.
teraz projekt na fizykę o ekologi tworzę [zdjęcia, PS]
dzikie troche.
to może przy okazji coś sfocę
_______
~Kiss94    06.09.2007 @21:40:46
Hehe ja wolę nie prowokować
_______
~LoveKrowe    05.09.2007 @15:52:44
~Kiss94    02.09.2007 @16:19:42
Hehe dzięki za 'pocieszenie'.
tak mi sie nie chce.
nowa szkoła- nowe wszystko.
Buu.

Powodzenia .
_______
~Kiss94    31.08.2007 @19:31:54
Kiedy coś nowego.?
_______
~Kiss94    26.08.2007 @22:17:31
Heh.
jasne że wpadnę :D
Już mam zamiar odwiedzić Energy 2000 w przytkowicach :P
_______
~Kiss94    26.08.2007 @10:52:44
Kiedy coś nowego ?
_______
+SylwiaNowicka    24.08.2007 @17:08:18
Rozumiem.Kazdy w jakims sensie broni swoich prac od krytyki której nie lubi.
Rozumiem,spedziłes przy tym czas,że bardzo pragnełes uzyskac taki efekt,tego zdjecia...Popieram Cie. Tylko wiesz,kazdy moze napisac swoje zdanie i swoja wersje jak najlepiej stworzyc taka fotografie.
Jezeli piszemy o gustach,moge z czystym sercem powiedzieć,że nie lubie
jak w fotografii jest wiecej grafiki. czuje wtety niesmak.
Ale widzisz,to jedynie moje małe zdanie,którego nie zmieni nikt z digartu. ; )))))
Powodzenia dalej.
~Kiss94    24.08.2007 @16:27:19
Ojo.
to naprawde już zaraz :D
jeszcze 1,5 h. :P
Hehe
to com. podeślesz mi w normalnej wersji ? :>
_______
+SylwiaNowicka    24.08.2007 @16:13:11
Czyli moge zroumiec,że to Twoje zdjecie Ci sie podoba z tym filtrem?
~Gloomy    24.08.2007 @16:10:58
A jakże Masz jak w banku :D
_______
Nie krytykuj masturbacji! To seks z kimś, kogo się kocha!
~Gloomy    24.08.2007 @16:08:42
Ojej... xD
To dlatego taki nietypowo jasny jest xD Nio ale z tymi chmurakami to rzeczywiście realistycznie wygląda
Rozumiem Twój gniew, mnie też strasznie irytują te programy w których mase jest badziewnych opcji (Potrzebnych!) a ja ich nie kapejszyn xP
To staraj się i stwórz coś magicznego xD
_______
Nie krytykuj masturbacji! To seks z kimś, kogo się kocha!
1 2 3 4 5 6 ... 9 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt